szombat, február 25, 2012

Muffin






Mi a jó a muffinban?
Bármit belerakhatsz, amit éppen megkívánsz. Hihetetlenül gyorsan elkészül. Keveset kell mosogatni utána. No és nagyon finom.

Ebből is van egy alapreceptem és kedvem szerint variálhatom.
Készíthetem csokisan, ha hozzáadok három kanál kakaót, meg egy maréknyi feldarabolt csokit. Egészségesen, ha zabpehellyel és sok-sok dióval, aszalt gyümölccsel variálom. De nagyon finom friss gyümölcsökkel is, (meggyel, almával, körtével, szilvával, banánnal) de akkor kicsit tovább sütöm, mert a friss gyümölcsök levet ereszthetnek.

Hozzávalók 12 darabhoz

-30 dkg liszt
-10 dkg puha vaj vagy margarin
-3 tojás
-10 dkg cukor
-pici só
-1 kk. vanília esszencia
-1 kk. sütőpor

Összekevertem a vajat, a tojásokat, a cukrot, a sót, a vaníliát. Utána hozzáadtam a sütőporral elkevert lisztet. A kapszlikat háromnegyedik töltöttem és 180 fokos légkeveréses sütőben 25 percig sütöttem.




A mai muffinok ünnepélyesek lettek. Került bele egy kis rumban áztatott áfonya és tejszínhab is a tetejére.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...