péntek, április 06, 2012

Medvehagymás párnácska



Tegnap az egyik kedves szomszédom kezembe nyomott egy csokor medvehagymát.


 Épp vendéget vártam estére, így jó alkalom volt hogy ropogós párnácskákat süssek, kibélelve a friss medvehagymával.
A hozzávalók ugyanazok, mint a vajas kifliknél, de mielőtt pihentetném a tésztát hozzádagasztottam a felszabdalt medvehagymát.


 Utána kinyújtottam az egészet és rákentem a sós vajat.



 Feltekertem, háromrét hajtottam és újra pihentettem egy fél órát.




Végül két ujjnyi vastagra nyújtottam, beírdaltam és megkentem egy egész tojással.


 Nagyobb négyzetekre vágtam, (Barnabás nevezte el párnácskáknak) és pihentettem újabb fél órát a tepsiben.


180 fokos sütőben, légkeveréssel sütöttem aranybarnára kb. 15-20 perc alatt.


Sütöttem már sajttal és juhtúróval kibélelve is. Legközelebb a maradék sonkával fogom kipróbálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...