szombat, április 14, 2012

Mandulás keksz, esős napokra...



Fázunk és ázunk. Még mindig befűtünk a cserépkályhába és persze minden és mindenki didereg odakünn. Melegségre vágyunk, finom gőzőlgő kakaóra és valami finomságra.
Ilyenkor jönnek a gyors sütik, amibe bármi belekerülhet, ami épp itthon van.

Kell bele:

-25dkg puha vaj
-15 dkg porcukor
-2 tojás
-csipet só
-1 kk. sütőpor
-30 dkg finomliszt
-20 dkg őrőlt mandula vagy mogyoró
-3-4 ek. tej

A hozzávalókat összekevertem és egy habzsákból sütőpapírral kibélelt tepsire nyomtam. Nekem 40 db lett belőle, de az ügyesebbek 50 kicsit is kihozhatnak. (Nekem az egyik nagyobb, a másik kisebb lett.)


180 fokos légkeveréses sütőben 15-17 percig sütöttem.



Baracklekvárral mennyei volt...




Máris jobb kedve lett mindenkinek!



2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a recept, biztos finomak voltak a kekszek. Nem volt nehéz kinyomni a habzsákból?

    VálaszTörlés
  2. Megcsináltam, finom lett, köszi a receptet! :)
    http://szemiramisz.blogspot.sk/2012/10/mandulas-keksz.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...